Hulp nodig

Plaats hier alles wat te maken heeft met omgangsregelingen.
Bent u tevreden?, is er iets mis? wat gaat er mis enz.
Plaats reactie
michel1009
Nieuwe schrijver
Nieuwe schrijver

Hulp nodig

Bericht door michel1009 »

Hallo,

Even het verhaal in het kort
Ik ben nu dik 2 jaar gescheiden en na de scheiding 1,5 jaar mijn 2 dochters niet gezien omdat mijn ex vindt dat ik niet voor de meiden kon zorgen.......

Na 3 rechtzaken waarin elke keer omgang geëist werd en gekregen maar mijn ex weigerde nee te werken eindelijk in de derde zaak een dwangsom gekregen waardoor ik de meiden mocht zien.
Daarnaast een traject bij complexe scheidingen wat voor geen meter loopt omdat mijn ex voor problemen blijft zorgen.

Maar mijn ex gaat maar door met problemen veroorzaken met als dieptepunt het feit dat ze nu met het verhaal komt dat ik mijn jongste dochter sexueel misbruikt zou hebben en ze dreigt zelfs met aangifte.
Wat moet ik doen? Mijn nieuwe vriendin werkt bij de politie en we zijn doodsbenauwd dat dit consequenties kan hebben.

Hopelijk kan iemand me helpen want ik ben er goed zat van

BetsLenie
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver

Re: Hulp nodig

Bericht door BetsLenie »

https://www.2doc.nl/documentaires/serie ... aders.html
Heb je deze documentaire gezien. Er zijn al meerdere vaders hier voorbij gekomen en in oudere berichten kun je ook al een en ander zien. Het is een heel moeilijke. Wij hebben er ook mee te maken. Totaal vage beschuldigingen en jeugdbescherming en anderen gaan er gewoon in mee. De rechter zegt dat het uitgezocht moet worden maar het gebeurt niet en zeker nu in corona tijd niet.
Heel veel succes.

Casper
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige

Re: Hulp nodig

Bericht door Casper »

Zoals BetsLenie zegt. Triest dat dit al zoveel jaren hetzelfde verhaal is.

Toevoeging: bedenk dat zowel politie als rechter eraan gewend zijn dat er ladingen modder gegooid worden gedurende sommige scheidingen; dus hoewel ze dit natuurlijk serieus nemen zal er concreet bewijs moeten zijn voordat het consequenties heeft voor omgang e.d. Wat je er tegenover kan stellen is een goed gedocumenteerd verhaal van normale omgang en een ex die dit frustreert. Leg dus alles vast zodat je een dossier opbouwt dat je eventueel kunt laten zien. Sterkte.

Plaats reactie