alleenrecht kinderen om omgangsregeling dwars te zitten

Plaats hier alles wat te maken heeft met omgangsregelingen.
Bent u tevreden?, is er iets mis? wat gaat er mis enz.
Plaats reactie
syd
Frequent schrijver
Frequent schrijver

alleenrecht kinderen om omgangsregeling dwars te zitten

Bericht door syd »

Al je denkt dat het niet erger kan
Ik lees veel vaders die hun kinderen niet kunnen zien omdat de moeder niet aan de omgangsregeling mee wil werken.
Daarmee werd mijn vriend ook geconfronteerd. al bijna 2 jaar heeft hij zijn kinderen niet gezien
De moeder wil de kinderen alleen maar mee geven als de vader haar geld er voor geeft. extra geld dus buiten wat ze al heeft gehad.
We dachten we laten het even rusten dan draait ze wel bij.
We horen van instanties dat de kinderen hun vader missen en ach dan moet een moeder toch een keer bij trekken, dachten we
we hebben wel een paar keer geprobeerd contact te krijgen maar alles is geblokkeerd en op post wordt niet gereageerd.
Dus we besloten om maar via een mediator te gaan kijken of de bezoekregeling weer op gang kon worden gebracht.
Helaas te laat.. we komen er achter dat de kinderen achter onze rug om wel bij opa en oma kwamen en dat dit nu als argument naar voren wordt gebracht om de vader (mijn vriend dus) de ouderlijke rechten te gaan ontnemen.
Hij wil de kinderen niet ophalen is nu het verweer. de kinderen mochten wel bij opa en oma omdat de vader ze niet wilde ophalen.
ze heeft een rechtszaak aan gespannen om het alleen recht over de kinderen te krijgen.

Ongelooflijk.. wij zijn sprakeloos en weten even niet wat te doen. Weet iemand een goede advocaat die met vaste prijzen werkt?

Casper
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige

Re: alleenrecht kinderen om omgangsregeling dwars te zitten

Bericht door Casper »

Syd en partner, sterkte gewenst!

In welke regio zoeken jullie? Je kunt me dat ook per PB laten weten als je deze info niet graag op dit forum zet. Ik kan hopelijk dan wat suggesties sturen (ook per PB).

Tips over goede/slechte advocaten altijd welkom! Die kunnen wel hier gewoon op het forum.

syd
Frequent schrijver
Frequent schrijver

Bericht door syd »

dank je wel voor de reactie

wij wonen zelf in friesland. Drachten/ Heerenveen

maar de ex woont bij alkmaar en de rechtszaak zal ook daar plaats gaan vinden

Casper
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige

Bericht door Casper »

Ik stuur per PB een aantal suggesties voor in die regio, gebaseerd op tips van andere forumleden en rechtszaken die de aandacht trokken. Succes!

syd
Frequent schrijver
Frequent schrijver

Bericht door syd »

heel fijn

dank je wel

Plaats reactie