Omgang bezoekregeling.

Plaats hier alles wat te maken heeft met omgangsregelingen.
Bent u tevreden?, is er iets mis? wat gaat er mis enz.
Plaats reactie
immanuel
Nieuwe schrijver
Nieuwe schrijver

Omgang bezoekregeling.

Bericht door immanuel »

Goedemorgen allen,

Ben vader geworden van een zoontje en die is nu bijna 6 maanden. Tijdens de zwangerschap, in de beginfase, zijn wij uit elkaar gegaan. Mevrouw heeft mij daarna niet betrokken bij de zwangerschap en heeft een heel groot dossier proberen op te bouwen om mij soort van tegen te werken aangezien ik erkenning, omgang en gezag wilde. Onterechte aangiftes ( mishandeling, stalking, bedreiging ) bij de politie etc. Dit was een heel gedoe . Mevrouw kampt met borderline en liegt en verdraait. Uiteindelijk is erkenning gelukt, mbt omgang is er een viergesprek geweest met beide advocaten en zit ik daar dus midden in. Nu is het zo dat de ene keer qua verzorging goed gaat en de andere keer iets minder. Ex gaat ervan uit dat ik al alles goed kan qua verzorging. Hierdoor kamp ik met spanning en onzekerheid. Ben vrij onzeker over het vaderschap en zorg. En ben dan ook weer afhankelijk van de gemoedstoestand van ex. Ben voor het eerst op dit forum en ben een beetje benieuwd of jullie hierin tips hebben?

Let me know.

ll2014
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige

Re: Omgang bezoekregeling.

Bericht door ll2014 »

immanuel schreef:
31 jul 2020, 10:29
Nu is het zo dat de ene keer qua verzorging goed gaat en de andere keer iets minder. Ex gaat ervan uit dat ik al alles goed kan qua verzorging. Hierdoor kamp ik met spanning en onzekerheid. Ben vrij onzeker over het vaderschap en zorg.
Dat je twijfelt of je het wel goed doet is op zich niet verkeerd, alles is immers nieuw.
Wat bedoel je met dat je ex ervan uitgaat dat je alles goed kan? Vertrouwt ze de zorg volledig toe? Daar zou ik dan alleen maar blij om zijn, dat gaat ook wel eens anders. En als je ergens over twijfelt, probeer ondanks alles toch met je ex af te stemmen, het is nog altijd een kind van jullie beiden.

Plaats reactie