Ouderonthechting

Heb je vragen? Klik dan hier, want hier kan je al je vragen kwijt. Kijk ook bij de anderen die een vraag geplaatst hebben, misschien kun je iemand helpen met een antwoord
Een vader
Nieuwe schrijver
Nieuwe schrijver
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 nov 2021, 11:15

Ouderonthechting

Bericht door Een vader »

Al 3 jr in een vechtscheiding. Co-ouderschap. 2 kindeeren, 9 en 12 jr. Sinds 1 jr. ouders O.T.S. Eerste 6 .mnd. jong, net afgestudeerd 'meisje' , zonder regie is vertrokken bij JBB Roosendaal. Laatste maanden geen voogd en dus geen regie. Moeder neemt hierin alle ruimte. Zie onze dochter alleen op zondag, zoon nog 3x gezien, laatste 10/11 mnd. Kinderen vertelde mij 2,5 jr. geleden al dat ik dood ben voor mamma. Wil controle houden, loslaten vind ik moeilijk en ervaar boosheid, aldus moeder bij SCHIP traject, vorig jaar. Starre, rancuneuze moeder, aldus C.J.G, 1,5 jr geleden. Er is sprake van ouderonthechting, aldus de gezinsmanager, momenteel. Laatste kan weinig, daar er geen voogd is. Reeds diverse malen contact gehad met de bureaudienst JBB Roosendaal waar van alles wordt toegezegd, maar geen actie tot op heden. Wat nu? Radeloos... Binnenkort 4de zitting.
Gezaghebbende vader
Plaats reactie