waarom hoeft de tegenpartij niet mee te werken ???

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gesloten
Gebruikersavatar
sdwv
Administrator
Administrator
Berichten: 197
Lid geworden op: 11 aug 2006, 18:25

waarom hoeft de tegenpartij niet mee te werken ???

Bericht door sdwv »

wim en gerda Geplaatst: 12 Sep 2005 01:00 pm Onderwerp: waarom hoeft de tegenpartij niet mee te werken ???

--------------------------------------------------------------------------------
hallo,
ik wordt hier zo vrezelijk moe van ik heb een zoontje van dik 4 jaar oud ben al dik 3 jaar bezig om een regeling te treffen met m`n ex.
ik heb alle zaken gewonnen op 1 na want de kinderbescherming stond toen achter haar leugens.
ik ben blij met mijn nieuwe vrouw die heeft hier toen en stokje voor gestoken en toen is de waarheid boven tafel gekomen de kinderbescherming kwam daar ook prive gezellig op de thee dit mens was makkelijk te beinvloeden voor leugen.
ook nu probeerd mijn ex mij nog steeds zwart te maken maar daar lig ik niet langer wakker van ik mis mijn kereltje gewoon.
bedoel ik heb t nu ook wel leuk hoor heb der nu ook 4 om mij heen lopen 2 van mijn vrouw en 2 van ons samen maar hij was de eerste voor mij.
de laatste zitting is geweest de rechter heeft gezegt en uitgesproken maar zij houdt zich helemaal nergens aan ik weet dat ze hem onder haar eigen naam heeft in geschreven en niet die van mij terwijl hij wel zo bij t stadhuis staat.
heb wel opnieuw contact gehad met de advocaat t enige wat wij nu weer kunnen doen is van voor af aan gaan beginnen hoeveel kans maak ik dan om hem wel te zien of wordt dat weer allemaal weer verspilde moeite...
ik weet t niet meer ....
mijn vrouw zal wel 1 van de weinigen zijn trouwens die heeft een regeling met haar ex elk weekend en de helft van alle vakanties ...
vorig weekend zijn we met z`n allen naar walibi geweest gezellig met de kids we hebben de grootste lol gehad en dat is ook veel beter voor ze.
goh wat zou ik dat graag zien gebeuren bij ons vaders/ moeders die in t zelfde schuitje zitten als ik..
waarom treed een rechter dan niet zwader op als er toch uitgesproken is waarom ...........
nee wij kunnen weer van vorenaf aan er weer zoveel tijd en geld ingooien en dan maar weer zien .......
en wat schiet mijn kereltje daar mee op want dan zijn der weer hoeveel maanden / jaren verstreken die weet dan niet meer wie zijn vader is...
wie kan mij hiermee helpen want ik sta op t punt van de handoek in de ring te gooien.....

alvast bedankt wim en gerda
maar waarom mag ik mijn zoon niet zien opgroeien


johan Geplaatst: 18 Sep 2005 07:14 am Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------
Beste Wim,

Mijn ex legde ook doodleuk de vastgestelde omgangsregeling naast zich neer. Uiteindelijk een kort geding aangespannen en nu moet ze op straffe van een dwangsom de omgang na komen. Helaas grijpt mijn ex nu weer naar andere middelen maar wellicht is een dwangsom wel de oplossing voor jullie. succes.
Gesloten