mag dit???

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gesloten
Gebruikersavatar
sdwv
Administrator
Administrator
Berichten: 197
Lid geworden op: 11 aug 2006, 18:25

mag dit???

Bericht door sdwv »

Marc Geplaatst: 19 Nov 2005 05:28 pm Onderwerp: mag dit???

--------------------------------------------------------------------------------
mijn vrouw en ik zijn nog niet gescheiden. de procedure loopt nog. ik krijg mijn kind alleen op vrijdag overdag. binnenkort is mijn ex en haar familie en vrienden op vrijdag de hele dag en avond weg. mijn ex staat niet toe dat mijn zoon bij blijft slapen. mijn zoon zal rond 18.00 uur opgehaald worden door haar stiefvader. ik ben echter niet van plan mijn kind mee te geven aan haar stiefvader. het is mijn kind!!!


lismarnic Geplaatst: 23 Nov 2005 09:52 pm Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------
ik geef je groot gelijk..

een dwaze moeder


mindfield Geplaatst: 25 Nov 2005 12:56 pm Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------
Groot gelijk !!!!

In feite geef je je kind dan mee aan een
vreemde !!! Gewoon de deur niet open doen !!!
Als ze later moeilijk gaan doen dan moet je
gewoon zeggen dat je de bel niet hebt gehoord!!

Ik zou je eigen kind in ieder geval niet met
hem meegeven !!! Ik zou die avond samen
met je kind naar familie of iets dergelijks gaan,
als die stiefvader de hele avond op de deur gaat
staan te bonzen en aan gaat bellen dan is dat
netuurlijk erg vervelend.


Marc Geplaatst: 27 Nov 2005 01:27 pm Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------
Bedankt voor jullie reacties.
Ik ben blij dat er mensen zijn die er ook zo over denken.

Ik heb hier met mijn advocaat nog over gesproken.

Ik sta volledig in mijn recht als ik mijn zoon niet aan haar stiefvader meegeef. Echter kan als reactie van mijn ex zijn, dat ze zegt dat ik niet te vertrouwen ben en dat ik de volgende keer mijn zoon niet meer meekrijg. Dit is precies de reactie die ik nodig heb om een kortgeding aan te spannen, om een normale omgang te kunnen krijgen met mijn zoon. Ik sta er alleen maar sterker door als ik vecht voor mijn zoon, mits het binnen de wetgeving past.


mindfield Geplaatst: 28 Nov 2005 10:49 am Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------
Heel goed !!!
We laten ons niet uit het veld slaan !!!


lismarnic Geplaatst: 28 Nov 2005 12:19 pm Onderwerp: precies zo is t

--------------------------------------------------------------------------------
dit zijn goeie berichte, meestal door juist zulke stappen te nemen win je het van haar.. t gaat tenslotte om je kind dat is het allerbelangrijkste in je leven.

sucses man hoop dat je het voor elkaar krijgt.


Marc Geplaatst: 03 Dec 2005 12:54 pm Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------
Ik heb, zoals gezegd, mijn zoon bij mij thuis gehouden. Ik heb mijn ex door een sms laten weten dat ik niet accoord ga met èènzijdige opgelegde regel. Een half uur na het smsje, kreeg ik telefoon van mijn advocaat. Deze had een fax ontvangen van haar advocaat dat ik mij moest houden aan de afspraak. Er stonden verder nog wat dingen in beschreven om te bluffen, jullie weten dan wel waar ik het over heb. Mijn advocaat heeft een brief teruggestuurd dat ik niet accoord ging met een èènzijdig opgelegde regel en dat dat ook niet de manier is om afspraken te maken over de omgang van ons kind. Ik heb ook niets meer gehoord.
Alles is goed gegaan, ik heb geen rare dingen gezien, waardoor ik dacht dat mijn zoon terug moest naar mijn ex. Vandaag wordt hij om 17.00 uur opgehaald. Best spannend, mijn ex is een beetje kwaad. Maar dat heeft ze aan zich zelf te danken. Ik ben benieuwd of ik mijn zoon komende vrijdag (alleen overdag) te zien krijg. En wat er daarna gaat gebeuren. In ieder geval ben ik blij dat ik het gedaan heb, ik heb een heel goed weekend gehad. Het belangrijkste is dat ik het gevoel heb dat ik een vader ben voor mijn zoon en niet een oppas. Mijn zoon heeft ook het recht op een vader en op een omgang met zijn vader.

Mzzl


Marc Geplaatst: 05 Dec 2005 08:26 pm Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------
Er zijn nu een aantal dagen voorbij en ik krijg geen contact meer met mijn ex. ook niet als ik vraag hoe het met mijn zoon is. ik denk dat ze erg kwaad is over het feit dat ik mijn zoon afgelopen weekend gewoon bij mij gehouden heb. Het is wel erg jammer dat ze nu zo reageert, er is hier maar èèn de dupe van en dat is mijn zoon. Ik denk dat haar moeder ook hier achter zit, zij is namelijk rechter en weet zodoende ook veel regels en wetten, maar ze weet ook dat ik recht heb op een normale omgangsregeling. Echter blijven ze mij van alle kanten pesten, zo wil ze nu ook geen vaste lasten meer betalen van het huis. Dit vind ik eigenlijk niet zo erg, maar ze gaat wel al kinderalimentatie aanvragen. Ze proberen mij gewoon uit te kleden. Ik weet ook niet wanneer ik mijn zoon weer te zien krijg. Ik heb mijn (h)ex laten weten, dat ik zo snel mogelijk de scheiding rond wil hebben, om zo ervoor te zorgen dat alles geregeld is en dat we verder kunnen gaan met ons leven. Dan kunnen we eindelijk een regelmaat opbouwen voor onze zoon. Ik word er een beetje moe van. elke keer dat afwachten wat er nu weer gaat gebeuren. ik wil het zo snel mogelijk achter de rug hebben en rust vinden. Dit vind ik het belangrijkste voor mijn zoon.
Gesloten