Advies nodig!!

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gesloten
Gebruikersavatar
sdwv
Administrator
Administrator
Berichten: 197
Lid geworden op: 11 aug 2006, 18:25

Advies nodig!!

Bericht door sdwv »

Lekkerdroppie Geplaatst: 23 Jan 2006 05:53 pm Onderwerp: Advies nodig!!

--------------------------------------------------------------------------------
Ik zal me voorstellen, ik ben Johan, 39 jaar en lig in scheiding. Ik heb 2 kids van 7 en 3 jaar en nu doet het volgende zich voor:

zoals ik al zei, ik zit nog midden in de beginsellen van een scheiding. 3 maanden geleden heb ik besloten mijn vrouw te verlaten. De kids blijven bij haar en ik liet haar het voortouw nemen. Heb dus zelf nog geen advocaat omdat dat volgens mij niet nodig was.

Alles ging goed, ik zag mn kids elk weekend. Nu heb ik begin januari iemand leren kennen en ben hierin ook eerlijk richting de kindjes en mn ex geweest. Nu doet zich het feit voor dat ze nu ilt dat ik stop met die ander anders krijg ik mn kindjes niet meer te zien. Ben vandaag langs huis geweest en ze laat me er niet in. ben rustig maar met pijn in mn hart weg gegaan. kan zoiets zomaar???


Rick Geplaatst: 23 Jan 2006 07:27 pm Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------
Ja in de praktijjk blijkt het te kunnen. Mijn ex houd me al 5 jaar weg bij mij kinderen en weigert structureel elke vorm van samenwerking om een goede bezoekregeling op te zetten. Het is pijnlijk je blijft erom janken maar het enige dat ik zeggen kan probeer kalm een redelijk gesprek aan te gaan.


NBC-master Geplaatst: 31 Jan 2006 11:34 am Onderwerp: ja kan

--------------------------------------------------------------------------------
ja dit kan gewoon mits je zo als mij de ouderlijke macht in stand houding afspreek
dit houd in dat je alle bij voor het kind gaat zorgen.
alimentatie is hierbij dan niet tot de orde.
maar als later blijk dat zij niet voor de kinderen kan zorgen kan je ze gewoon
na een weekend bezoek bij je houden en dus niet meer terug brengen.
ik wil hiermee niemand wat aan spreken maar bij mij heeft het wel gewerkt.
zij later uit de ouderlijke macht ontzet en ik de kinderen.
dus probeer te lijmen en te slijmen doe je goed voor
laat de ouderlijke macht in stand houding er door gaan
en sla dan je slag.
gr andre'
Gesloten