vervolg: moeder gebruikt leugens tijdens procedure

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gesloten
Michel
Nieuwe schrijver
Nieuwe schrijver

vervolg: moeder gebruikt leugens tijdens procedure

Bericht door Michel »

Tevens is het zo dat zij bij mijn jongste dochter en diens partner woont met mijn twee zoons (13 en 18) in Lelystad en beweert tegenover de sociale dienst dat zij op de camping in de caravan woont. Dit probeert zij nu ook de rechtbank wijs te maken. Zij heeft alle spullen (kleding en persoonlijke spullen) mee naar mijn dochters huis en heeft zichzelf en de twee jongens daar ook ingeschreven. Ik ben van de week op de camping geweest en daar waren geen persoonlijke spullen aangetroffen. Mijn oudste dochter was mee en heeft dit ook gezien en is ook bereid dit te getuigen bij de rechtbank. Ik heb de caravan afgesloten met een nieuw slot en deze te koop gezet door er een bord op te plaatsen. De jongens zitten in Lelystad op school en gaan gewoon op de fiets naar school. Hoeveel leugens mag een mens gebruiken om de ander kapot te maken. Ik ben door haar alweer terug geweest naar het ziekenhuis met de ambulance door overslagen van het hart en dit bleek te komen door te hevige emoties en heb er nu weer een pil bij. Wanneer komt genadeklap?
Sjaak
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver

Bericht door Sjaak »

Als je kinderen staan ingeschreven in Lelystad, dan heb je toch bewijs? Dat leugens werken heb ik helaas ook ondervonden. Wordt je helemaal gek van.

Sterkte.
Gesloten