vervolg leugens tijdens procedure

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gesloten
Michel
Nieuwe schrijver
Nieuwe schrijver
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 aug 2008, 17:10

vervolg leugens tijdens procedure

Bericht door Michel »

Vorige week maandag (8 september) was de rechtszitting waarin de omgang met mijn jongste zoon besproken werd en of hij bij mij zou komen wonen. Hij wilde dit zelf en hij wilde ook gehoord worden door de rechter, hij is 13. De rechter zou dit nog overwegen en 15 september kwam de beschikking (we zijn nog in de voorlopige voorzienigenfase) dat zij hem niet wilde horen omdat zij vond dat de ouders in overleg dienen te treden. Dit had ik ook al aangegeven maar de moeder weigert iedere vorm van overleg, dus fijne patstelling. Je staat als vader en als kind dan mooi aande kant en kunt er niets mee.

Nu ben ik er ook nog achter dat mijn vrouw direct na haar vertrek al een andere vent had. Ik ken hem en het is een echt vies mannetje. Waarschijnlijk speelde dit voor haar vertrek ook al. Mijn zonen bevestigden dit en ook een paar bekenden die hen nog regelmatig zien.

Dit betekent dus dat een vrouw volmacht heeft te liegen en bedriegen en dat je daar als kind en als man niets aan kunt doen. Ik zie mijn zoons nog wel omdat zij beiden dit willen, maar zij heeft al geprobeerd de omgang te blokkeren. Eerst door de jongste te zeggen dat zij het niet wilde, maar deze zei toen dat ze dat kon vergeten en kreeg steun van zijn oudere broer. Daarna probeerde ze het met leugens over mij, zoals dat ik haar zou bedregen en uitschelden. Beste mensen, ik had haar telefoonnummer niet eens en kom nooit in haar buurt. Ik wil nu ook niet meer in haar buurt, nu ze met dat vieze mannetje omgang heeft. Ik voel me daardoor al vies genoeg. Te weten dat ze daarop valt is voor mij een vies gevoel en ik zou haar nooit meer in mijn buurt kunnen dulden.

Wrang dat rechters en juristen kinderen en mannen niet serieus genoeg nemen om het gedrag van die zgn. goede moeders eens nader onder de loep te nemen. Let wel, er zijn heel veel goede moeders, maar er zijn ook een aantal zeer slechte egoistische.
Gebruikersavatar
Webmaster
Webmaster
Webmaster
Berichten: 10
Lid geworden op: 22 aug 2006, 08:10
Locatie: Nieuwstadt
Contacteer:

Bericht door Webmaster »

Neem eens contact op met de kinderrechtswinkel of de jurifoon. Een rechter mag namelijk geen horing weigeren, vooral als dit door jou jongste zoon zelf wordt gevraagd. Een rechter moet dit ten allen tijde honoreren. Zorg ervoor dat jou zoons een eigen advocaat krijgen, wil wel eens helpen. Hadden mijn eigen kinderen ook, toen wist de rechter niet waar die kijken moest. Deze regel is uitstekend geregeld binnen de wet.
Gesloten