Alles gewonnen en toch verloren

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gesloten
Gebruikersavatar
sdwv
Administrator
Administrator
Berichten: 197
Lid geworden op: 11 aug 2006, 18:25

Alles gewonnen en toch verloren

Bericht door sdwv »

Casual49 Geplaatst: 01 Feb 2006 10:54 pm Onderwerp: Alles gewonnen en toch verloren

--------------------------------------------------------------------------------
Hoi
Ik ben 49 jaar en 2x gescheiden van uit het eerste huwelijk 2 kids nu 20 en 17 jaar die ik gelukkig nog regelmatig zie.
Uit het 2de huwelijk heb (had) ik een dochter die 11 jaar wordt haar heb ik bijna 9 jaar niet meer gezien ik heb alle rechtzaken gewonnen maar krijg haar nog steeds niet te zien niet alleen voor mij moeilijk maar ook voor de andere twee kids die haar ook nog steeds missen. Het is een gevecht tegen de bierkaai en heb het verder zo gelaten in de hoop dat ze op een dag naar me toe komt.

groeten


Gert Geplaatst: 30 Mrt 2006 03:34 pm Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------
ja ik weet hoe het voelt.
ik heb ook "gewonnen" de kinderbescherming zei: kind moet naar vader wanneer zij wilt" maar ja de moeder geeft het niet mee en zegt dat kind niet wilt. en dan, ik sta met me rug tegen de muur.
laat ze me anderhalf uur rijden voor ik er ben...en dan kan ik weer terug want kind wilt niet, terwijl haar tas klaar staat, wist ze dat niet eerder... ze spelen gewoon met ons, die (H) exen.
ik heb me er bij neergelecht en hoop dat ze oud en wijs genoeg is en da inziet dat ik me best gedaan hebt.
en ze eens langs komt.
Gesloten