Vader die zelf geen omgangsregeling wilt.

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gesloten
Gebruikersavatar
sdwv
Administrator
Administrator
Berichten: 197
Lid geworden op: 11 aug 2006, 18:25

Vader die zelf geen omgangsregeling wilt.

Bericht door sdwv »

Dragonkiller Geplaatst: 06 Mei 2006 11:23 am Onderwerp: Vader die zelf geen omgangsregeling wilt.

--------------------------------------------------------------------------------
Beste lezers,

Wat doe je nu als een vader zelf geen omgangsregeling wilt terwijl zijn jongste kind dat wel graag wilt.
Ik ben zelf vader van 2 dochters die ik sinds mijn scheiding altijd heb gezien en nog steeds ziet.
Maar ben nu ook al 5 jaar stiefvader van 2 jongens waarvan de jongste van 11 jaar graag zijn vader wil zien.
Maar vader heeft geen interesse omdat hij er 100 km voor moet rijden en dat te ver en te duur vindt.
Wij hadden zelfs al voostel gedaan hem 1 keer per maand 1 weekend te brengen maar ook daar had pa geen zin in.
Wij mochten hem wel brengen maar dan moesten we hem komen halen als het hem ui tkwam dus dat kon ook zijn als hij daar 1 a 2 uurtjes was geweest en dat werkt natuurlijk niet.
Zelf begrijp ik niet dat een vader zijn zoon die het al moeilijk heeft door een klompvoet en ADHD niet door zijn vader gerespecteerd wordt.
Vindt het diep triest dat er zulke vaders zijn.
Heb wel veel respect voor de vaders die wel vechten voor omgangsrecht.
Daar kan deze vader een voorbeeld aan nemen.

Groeten Ronald.


Sjaak Geplaatst: 08 Mei 2006 10:15 am Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------
Niet te geloven dat dit soort mensen bestaan. Je bijna zeggen dat dit soort mensen eigenlijk geen kinderen zou mogen krijgen. Ik ben vader van 2 kinderen en ik vind 1 weekend in de 2 weken al veeeeeeeeel te weinig. Het is moeilijk zoiets, maar er is denk ik weinig aan te doen. Erg hard voor een kind als deze word afgewezen door een ouder. Je kunt zo'n vader niet verplichten denk ik. Misschien is het uiteindelijk beter voor het kind de vader niet meer te zien als deze er zo over denkt. Ik vind het een rund, maar dat is mijn mening en ik ken zijn kant van het verhaal natuurlijk niet.
Gesloten