Help

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gesloten
Gebruikersavatar
sdwv
Administrator
Administrator
Berichten: 197
Lid geworden op: 11 aug 2006, 18:25

Help

Bericht door sdwv »

John Geplaatst: 12 Mei 2006 01:32 pm Onderwerp: Help

--------------------------------------------------------------------------------
Kinderen komen voor het eerste weekend hier,aangezien ik mijn kinderen heel goed kent ben ik bang dat ze niet mee willen zondagavond.
Als ze niet mee willen wat moet ik doen.
raad van kinderbescherming zeg je moet blijven praten dat ze mee willen,zelfde probleem jeugdzorg,amk weet het ook niet ik zeg moet ik ze met geweld laten meenemen nee meneer u moet praten met u vrouw ja hoe ze hou de bek dicht.
Iemand weet wat ik moet doen ben bang kinderen kruipen weg op zolder.

Gaarne antwoordt voor morgenavond als iemand antwoordt weet

Dank je wel als iemand het antwoordt weet.


John Geplaatst: 15 Mei 2006 12:29 pm Onderwerp: Voorbij

--------------------------------------------------------------------------------
tjonge tjonge kinderen gekregen waren heel bang voor mijn toen ze kwamen op vrijdag.
Na beetje dollen kwamen ze toch los.
Zaterdagochtend stad in met kinderen lekker de beest uithangen ze waren helemaal op toen we thuiskwamen .(Alleen het was hele dag papa politie wegkruipen anders doen ze je meenemen).
Zondagavond en ja hoor ze wilden niet meer weg probeerde ze naar buiten te krijgen maar nee hoor.En ja hoor wie stonden er binnen 2 minuten op de stoep 5 man politie in 2 auto,s moeder andere auto en zat te kijken .
Ze willen dat ik staatsgevaarlijk wordt kunnen ze het krijgen.

Groetjes
Gesloten