omgang

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gesloten
Gebruikersavatar
sdwv
Administrator
Administrator
Berichten: 197
Lid geworden op: 11 aug 2006, 18:25

omgang

Bericht door sdwv »

debbie Geplaatst: 12 Jun 2006 09:48 am Onderwerp: omgang

--------------------------------------------------------------------------------
Hallo

ik ben Debbie en ben getrouwd met een gescheiden man, hij heeft een zoontje uit zijn eerste huwelijk en we hebben samen een dochtertje van 2

\mijn man heeft een omgangregeling met zijn zoon maar zijn ex werkt er absoluut niet aan mee, ja als ze zondern man zit en ze de kinderen (mijn man's zoontje en haar dochter uit haar 2e huwelijk) kwit wil om te gaan stappen maarde uitspraken van de rechter en de hoger gerechtshof lapt ze volledig aan haar laars, het kind geniet altijd als hij her is en daar kan zijn moeder niet tegen ze zegt ook IK KAN NIET DELEN ondertussen is ze waarschijnlijk voor de 3e maal getrouwd en kan doen en laten wat ze wil en wij moeten alle eindjes aan elkaar knopen om rond te komen kan niet eens nieuwe kleding voor mijn dochtertje kopen, ze heeft nu weer een nieuw mijn man zou zijn zoon mishandeld hebben dat is bij het riagg gezegt en wij worden beschuldigt aan het niet mee werken om de omgang beter te laten worden omdat we het geld niet voor een mediator hebben, maar als mijn man om een onderzoek bij het riagg vraagt met zijn zoon en hem dan wordt dat door zijn ex afgekapt en mag dat ten alle tijden niet doorgaan, ook al zouden we meewerken aan een mediator dan nog zouden we hem niet krijgen dus bovenop de 300 .00 alimentatie zouden we dan nog eens 120.00 per uur voor een mediator per week neer moeten leggen, maar dat is financieel niet haalbaar, en dan wordt er door mijn man's ex en de vrouw van het riagg gezegt dan had je niet nog maar een kind moeten nemen en dan eet je voorlopig maar niet meer.

Sorry dat ik het allemaal zo opschrijf en het zal ongetwijfeld onsamenhangend zijn maar we zijn nu al 5 jaar bezig en er komt geen eind aan, van de vijf jaar hebben we hem 2 jaar met tussenpozen mogen zien,

Ik ben zelf kind van gescheiden ouders en mijn moeder hield zich wel aan alle regels en ik vind dat een rechtbank dat ook echt op zou moeten leggen 3 maal in de fout en het kind gaat naar de vader toe en niet altijd de vader de zwarte piet geven,

Nu moet ik ook wel zeggen er zijn ook echt vaders die het niet volgens de regels doen en dan bedoel ik ook (mishandeling e.d.) maar er zijn zeker ook moeders die het wel goed doen en willen doen, die moeten we ook zeer zeker niet vergeten

Maar terug te komen op de moeders die niet goed bezig zijn ze moeten zelf eens in zo'n situatie geplaatst worden dat hun eens weten hoe het voelt dat je je kind niet mag zien.

Nogmaals sorry voor het onsamenhangende verhaal maar moest even mijn hart luchten

groetjes Debbie


Sjaak Geplaatst: 12 Jun 2006 12:27 pm Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------
Kun je voor een mediator geen toevoeging aanvragen? Als je inkomsten weinig zijn (ik weet de richtlijnen niet precies) heb je hier namelijk recht op. Vraag eens na bij een mediator zou ik zeggen.


debbie Geplaatst: 12 Jun 2006 01:05 pm Onderwerp: omgang

--------------------------------------------------------------------------------
Dat hebben we al gedaan maar we krijgen geen toevoeging omdat we er al een aantal hebben voor de rechtzaken die nu bezig zijn. En mediator is op zich niet wettelijk verplicht dat wil zijn ex alleen maar doen om ons op kosten te jagen, want ze loopt ook bij het riagg en als we daar een gesprek met haar of met die kleine willen dan weigert ze dat pertinent.
Gesloten