A.M.K sluit zijn ogen.

Heeft U de RvdK in de nek. Schrijf Uw ervaringen hier neer.
The Driver
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 843
Lid geworden op: 29 dec 2009, 23:37

Re: A.M.K sluit zijn ogen.

Bericht door The Driver »

1 vraag: hou je van je kind. ?

Als je antwoord ja is, dan is er maar 1 mogelijkheid,grijp onmiddellijk in. Maak een spandoek en ga voor de deur van Bureau Jeugdzorg staan en bel daar de plaatselijke krant. :

Voorbeeld tekst. : mijn ex ( met naam en adres ) mishandeld mijn kind en hier wordt niet ingegrepen

Laster : jazeker, maar om het belang van je kind speelt dat toch geen enkele rol
moos
Zeer frequente schrijver
Zeer frequente schrijver
Berichten: 18
Lid geworden op: 18 jan 2007, 18:20
Locatie: Zuid-Holland.

Re: A.M.K sluit zijn ogen.

Bericht door moos »

Eindelijk is het zover, naar bijna 7 jaar meldingen te hebben gedaan van mishandeling enz bij de jeugd hulp instellingen, Daar waar je als vader niet gelooft wordt!!!
Nu een derde instelling die bij mijn ex over de vloer komt, doet melding dat het daar niet goed gaat, deze bureau neemt contact op met jeugdzorg hier over. En nu een half jaar veder na, wordt mijn zoon toch maar bij zijn vader in huis geplaatst.
Moeder heeft nu alles bekend, van waar ik 7 jaar geleden mee kwam.

Nu pas kan mijn zoon zeggen, "mama doet mijn geen pijn meer"

De jeugd instellingen die me hadden geholpen vanaf 7 jaar geleden, kunnen in mijn ogen gesloten worden. Het recht systeem voor kinderen bestaat in Nederland niet!!!

Wat ik zeer erg vind. Omdat Nederland veel kinderen heeft die niet de steun krijgen die ze horen te hebben.

Ik wil wel mijn dank uit brengen aan de gene die mij en mijn zoon hebben gesteund in de afgelopen 7 jaar.
mijn familie, Akj (algemeen klachten jeugdzorg, inspectie jeugdzorg, advocaat, een juffrouw van de basis school, Dwaze vaders, en de goede reakties van de personen die ik heb gekregen.


Ik wens alle vaders en moeders sterkte toe die nog een harde strijd voor hun kind nog tegemoet moeten gaan.
Casper
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 968
Lid geworden op: 14 dec 2009, 11:18

Re: A.M.K sluit zijn ogen.

Bericht door Casper »

Moos, dat is geweldig nieuws. Eindelijk, na lange lange strijd. Ik denk dat je er wel bijna een boek over kunt schrijven. Ik hoop dat je je verhaal zult blijven vertellen, met als thema: de aanhouder wint. Houd altijd vol. Geef nooit op.

En ongetwijfeld is dit niet het einde van de strijd. Moeder zal er alles aan doen om een spaak in het wiel te steken waar ze maar kan. Maar vanaf nu sta je een stuk sterker: een nieuw begin. Geluk gewenst.
TrotsePa
Zeer deskundige schrijver
Zeer deskundige schrijver
Berichten: 246
Lid geworden op: 11 dec 2010, 10:45

Re: A.M.K sluit zijn ogen.

Bericht door TrotsePa »

Hallo Moos.

Fijn dat het eindelijk na zoveel tijd zo geregeld is. Ik vraag me wel even af of er nooit een ots is uitgesproken? Hoe is dit van de grond gekomen?
Plaats reactie