waar aan te kloppen????????????

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gesloten
gerard1788
Nieuwe schrijver
Nieuwe schrijver
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 mar 2011, 12:50

waar aan te kloppen????????????

Bericht door gerard1788 »

zo na lezen hier ook maar en vraag stellen.

we (mijn vrouw en ik) gaan uit elkaar geen probleem als het normaal gaat.
proleem nu is alles ging normaal met de echtscheidings makelaar tot het op de huurwoning kwam.

wij zijn overeen gekomen dochter blijft ene week bij moeder andere week bij vader (geluk hier op forum) kosten worden gedeeld en dochter word ingeschreven bij vader.

maar nu het probleem.

Wij hebben een huurwoning en ik vader wil het best achterlaten voor dochter maar beide overen gekomen blijven beide op het dorp wonen voor dochter.
probleem nu is vader (ik dus) krijg geen huurwoning en moeders kan meten een huurwoning betrekken maar wil niet uit de huidige woning gaan.

ik krijg nu advocaat op mijn dak dat ik weg moet (is goed maar waar heen) en moeders blijft zitten en wil niet weg ivm hond uitlaten en veilig voelen.

mijn vraag waar moet ik heen en wat kan ik doen??????? ben nu wel radeloss aan het worden krijg van veel kanten te horen vertrek gewoon en ook advocate roepen van lange proceduren maar wat ik wil is rust voor mijn dochter en eerlijkheid (en natuurlijk een woning zoals afgesproken) maar gaat tegen mijn gevoel in ik op straa terwijl zij meteen een woning kan krijgen
Casper
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 968
Lid geworden op: 14 dec 2009, 11:18

Re: waar aan te kloppen????????????

Bericht door Casper »

Gerard, welkom. Toevallig zag ik ook je bericht op SOS-papa. Je loopt bij een scheidingsmakelaar en in redeljk onderling overleg wordt er uit elkaar gegaan. Dan is het vreemd dat er bij een probleem meteen een brief van een advocaat op de mat ploft. Het is wel jammer dat het zo moet gaan blijkbaar! Zijn de gesprekken bij de scheidingsmakelaar afgerond? Hij kent de situatie en is misschien ook beter op de hoogte van de mogelijkheden. Overigens hoef je je van wat een advocaat zegt niet meteen iets aan te trekken.
Casper
Gesloten