Door vrouw belazerd

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gesloten
Gebruikersavatar
sdwv
Administrator
Administrator
Berichten: 197
Lid geworden op: 11 aug 2006, 18:25

Door vrouw belazerd

Bericht door sdwv »

John Geplaatst: 25 Feb 2006 12:19 am Onderwerp: Door vrouw belazerd

--------------------------------------------------------------------------------
hallo allemaal ik ben nieuw hier en ben belazerd door mijn vrouw.
Ik ben nu bezig met scheiding met haar.
Zij blijkt eerst alles geregeld te hebben met advocaat en zo,kom ze thuis zeg ze ik wil scheiden en neem kinderen mee.
Elke dag kaarten,thuiskomen bingo en kaarten tot 4 a 5 uur ochtend
7 maanden lang geen zorg voor kinderen en nu wil ze de kinderen meenemen,maar kinderen willen niet dan hier en daar bij vreemde slapen.
Ben meteen gaan informeren,Jeugdzorg kan niks doen pas als je gescheiden ben,maartsch werk kan niks doen pas als je gescheiden ben,
Heb toen naar raad voor kinderbescherming gebeld.
Hele verhaal verteld kom tot conclusie er kan pas actie ondernomen worden waneer de kinderen door de kinderrechter worden toegewezen.
Maandag 27 februari afspraak bij advocaat ik probeer zo snel mogelijk de kinderen voor de kinderechter te krijgen kinderen zijn nu nog hier zij heb nog geen woonruimte dus ik sta nu sterk omdat kinderen hier thuis voelen.hoop dat ik voor kinderrechter komt.
hoe lang zal het duren voor de kinderrechter weet iemand dit wnant dan kan ik aankaarten bij advocaat of sneller kan .
Ik probeer bij kennisen en vrienden om een kamer te huren zodat ik een uitkering kan krijgen,iedereen laat me nu vallen.iemand mischien nog een kamer over voor een man van 44 jaar,ik ga op camping zitten dit is alleen een postadress zodat ik uitkering krijg,tegen een kleine vergoeding .mocht ik uit huis gezet worden maar ik loop overal tegen muur iemand weet wat
Bedankt vaders sterkte met rechtzaken
Gesloten