Zoon niet meer naar Groningen, onofficieel terug verhuizen

Heb je vragen? Klik dan hier, want hier kan je al je vragen kwijt. Kijk ook bij de anderen die een vraag geplaatst hebben, misschien kun je iemand helpen met een antwoord
marleysumm
Nieuwe schrijver
Nieuwe schrijver

Zoon niet meer naar Groningen, onofficieel terug verhuizen

Bericht door marleysumm »

Hoi Ik heb een kind gekregen met een covert Narcistische vrouw.

Heb 5 jaar met haar samen gewoont in Rotterdam, toen onze zoon net 3 maanden was is ze zonder toestemming verhuisd van Den Haag naar Groningen. Na een onderzoek van de RvdK is geadviseerd om terug te verhuizen. De rechters hebben dit niet opgevolgd. En heeft zij dus tijdens de rechtzaak naderhand verzocht om in Groningen te mogen blijven wonen, dit is dus toegewezen

Nou blijkt voor mij dus ook wetende door de onderzoek mijn ex een hulpverleningsverleden en een turbulente jeugd heeft gehad in Groningen.

Sinds dien vecht ik mijn zoon te zien en heb nooit een weekend regeling gehad, men zet mij negatief neer en wijst alsmaar de vinger naar mij terwijl mijn ex zaadjes plant waar de hulpverlening in mee gaat. (Zo dan ook plannen op te stellen zo de rechters weer te manipuleren)

Wie kan mij adviseren, ik wil nou mijn zoon bij mij houden tot dat er een omgangsregeling is en een ouderschapsplan, want ik voel mij enorm aan het lijntje gehouden, mijn zoon is nu 6!!!! Ken zijn familie niet en in Groningen heeft mijn ex ook geen familie, die wonen allemaal in Roemenië. Ik mis zoveel en men kijkt niet naar het verleden of van waarom het zo loopt (zoals vals te worden beschuldigd voor mishandeling, waar ik ook meerdere malen voor ben vrijgesproken, maar dan wel begeleiding opleggen) en niemand mijn ex aanspreekt daarop!

Als ik mijn zoon in Rotterdam hou, kan de politie mij dan oppakken (gezien er niks op papier staat dan alleen beschikkingen waarin in steeds in trajecten moet onder begeleiding omdat mijn ex gelogen heeft over haar veiligheid destijds en rechters klakkeloos zonder bewijzen een belangen overweging hebben gemaakt te mogen blijven wonen in Groningen) Wij delen samen het gezag en ik heb mijn kind ook erkend vanaf geboorte allemaal geregeld. Mijn ex is plotseling uit het niets toen vertrokken, met tot heden nog steeds geen uitleg dan slechts onwaarheden over mij!

in totale uren heb ik mijn zoon sinds hij 3 maanden oud was maar 5 volle dagen in opgetelde uren gezien (in een tijdsbestek van 6 jaar) en maakt men het mij bewust onmogelijk met zo een grote afstand! En de rechters doen er bewust niets aan, juist zodat er problemen komen, zo weer een vinger naar mij te kunnen wijzen!

Wie kan mij adviseren wat juist is om te doen, want de wandelgangen van de rechtbanken is pure corruptie en doen zij zelf ook aan parental alienation mee en steeds het hand boven mijn ex te houden.

Ben dus van plan mijn zoon hier te houden! Waar moet ik allemaal op letten?

Hopelijk hebben mensen tips en adviezen voor mij
Plaats reactie