wat nu??

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gesloten
Gebruikersavatar
sdwv
Administrator
Administrator
Berichten: 197
Lid geworden op: 11 aug 2006, 18:25

wat nu??

Bericht door sdwv »

max Geplaatst: 02 Jul 2006 05:14 pm Onderwerp: wat nu??

--------------------------------------------------------------------------------
ik ben een dwaze vader die al bijna 6 jaar bezig is om een goede omgangsregeling te krijgen met zijn dochter.
uiteraard met advocaten etc, ik heb altijd geprobeerd om de omgang niet te verliezen en dat is nu toch gebeurd.
Op dit moment geeft mijn dochter van 6 jaar zelf aan niet meer naar mij toe te willen. Ofwel het manipuleren van de moeder heeft nu haar vruchten afgeworpen.
Ze mocht van mijn ex oma al niet meer zien toen ze ruim 2 jaar was om reden van.........
Ook wil ik al heel lang van de partneralimentatie af en die mogelijkheid komt nu meer in beeld aangezien er een sterk vermoeden is dat ze samenwoont.
Het dilemma is dus ga ik nog een keer de moeizame en kostbare weg voor de omgang of probeer ik nu ik toch mijn dochter niet zie van de partneralimentatie af te komen.
Deze 2 dingen gaan nl niet samen.


Sjaak Geplaatst: 02 Jul 2006 07:00 pm Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------
Mijn antwoord is ga voor je dochter, maar dat is waarschijnlijk voor mij makkelijk gezegd. Zoek een goede advocaat. Ik zit nog maar net in deze toestanden, maar ik heb nu mijn 3e advocaat en daarbij heb ik echt het gevoal dat ze er voor wil gaan. Bel desnoods eerst 30 advocaten op! Het gaat om je kind!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Al loopt het op niets uit, dan heb je in ieder geval voor je gevoel er alles aan gedaan en komt je dochter later ooit naar je toe dan kun je aantonen alles te hebben gedaan.
Gesloten